lördag 30 januari 2010

vårkänslor II... gröngult





Tunna, tunna tyger, generös passform.

24 kommentarer:

Palven sa...

Åååååååh så läckra! Vill ha :o)

SiriR sa...

Wow, helt fantastisk nydelige!!!
I like:)

retrostuff sa...

Ja, visst blev de fina? Jag ska sy en till mig själv också är tanken. Vi får väl se hur långt jag kommer.

Randiga Tråden sa...

De var jättesöta.

Polkahjerte sa...

Fantastiske! Sommer-stemning- yes. Og så nydelige detaljer i halsene; vakre sømmer og søte knapper/bånd. Og, ikke minst, selve bluse-mønsteret var perfekt.

Strumpetossa sa...

Wow! Så vackra...helt underbara! ;)

retrostuff sa...

Tack, vad kul! Då är jag på rätt vårspår alltså :)?

JuMel sa...

Fantastiska helt enkelt! Modellen är super och tygen lika så. En sån skulle jag vilja ha själv:)

Bobo/Rumba de kransen sa...

Åh vad fina, man blir jätteglad och vill ha vår direkt!

Heimlaga sa...

Så fina och välarbetade modeller!

Jonglören sa...

Du har en härlig känsla för det där med att sätta samman olika tyger. Jag ska själv ge mig på det snart och kan ju bara hoppas på att resultatet blir lika bra som ditt.

Helena sa...

Wow, vilka fina blusar! Jättehärliga färger och vilken fin modell!

IA Nyckelpiga sa...

Jag blir helt andäktig....vet inte vad jag ska säga.....dom är helt enkelt......underbara!!!

jejja79 sa...

gud vad fina... man blir helt matt =)

retrostuff sa...

Hej Alla! Verkligen toppenkul att tunikorna verkar vara rätt till våren... vi har samma smak alltså :).

Anonym sa...

Sååå underbara!

Moi! sa...

Superfina!

Pyssellycka sa...

Mycket fina, ser verkligen arbetade ut. Läckert!

Anonym sa...

Den gula... liksom

Får man ha en liknande bröllopsklänning??

retrostuff sa...

Jättekul att det är så många som gillar dem!!! Min 18-åriga dotter sa: En så´n vill jag också ha!
Fröken 32: Det tycker jag absolut att man får... ska :)!

cini sa...

Du har verkligen känsla för proportioner, jag är imponerad. Dessa kreationer är i mina ögon fulländade.
Kul att se, är det egen design?

Aleisa Ribalta sa...

Och ja,yes, siiiiiii, detta var helt sååååå rääääätttttt, min datorn är helt kaput, men vilket fin överräskningen när kom till skolan, jag vill också ha! men det vill jag alltid! på väg till dig är min överräskning. vilka läckra blusar, fantastisk nöjd skulle du säga, och det ska du känna dig.kramar i masor!

Jes sa...

Vilkaunderbara skapelser!!!
jag får sommar känslor när jag ser dem :)

lainestuff sa...

Fantastiska tunikor!!