torsdag 21 januari 2010

får man blanda?


Jepp det får man!

16 kommentarer:

Palven sa...

Så himla läcker!!!!!!

retrostuff sa...

Mmm. Klöver från dig!

IA Nyckelpiga sa...

TACK JÄTTE-MYCKET! Känns i hela kroppen!

Aleisa Ribalta sa...

Känns MUMS igen! ska man nästan äta skärmen här?, för den är som goaste godis för mig.

LillaBarn sa...

Du har världens känsla när det kommer till att blanda tyger och mönster. Tack för all inspiration. Och tack för awarden!!!

SiriR sa...

Klart du kan blande! Du er jo selve blandingsmesteren!!

Og gøy å lese litt om deg på awarden:)

IA Nyckelpiga sa...

"Oh ja, dom kalla otäckingarna kan man ju inte ha under täcket", sa alltid min morfar. Men det är sant jag sover med dom utanför täcket. Pá sá vis reglerar jag temperaturen.

.designk.carbin sa...

Vilken matchning.

Cilipus sa...

Herlige kjoler du lager.
God helg til deg:)

Fangoria sa...

Klart man får när det blir så underbart resultat! Vet inte om jag kommenterat på din sida tidigare, men varje inlägg från dig är så underbart och härligt retro så jag får gåshud!

MESC sa...

Underbara klänningar!!! Vill ha, vill ha, både till dotten och mig!! Tack för att du inspirerar!

Ruuthie sa...

klart man får blada, det är helt underbart!!

finnkids sa...

Jag har inte skrivit här tidigare men jag har gått in och beundrat dina skapelser! Du har verkligen sinne för att blanda olika tyger och de passar ihop! Du inspirerar många!

retrostuff sa...

Oj, så kul! Tack för alla underbara kommentarer. Jättekul att ni som inte skrivit tidigare gjorde det idag :). Välkomna!
Jag ska in och titta på era sidor om en stund... men nu ska jag äta.

JuMel sa...

Super snygg! Härligt med vårfärger på tygerna:)

Velkommen til min kreative verden sa...

Utrolig tøfft! Du er flink til å velge ut stoffer: )Du lager utrolig mye fint.