fredag 15 januari 2010

vår? snart!



Häftigt med knappar, som tål både kokning och mangling :).

6 kommentarer:

Palven sa...

Jag tänker på sommar och sol när jag ser dina fina klänningar i dessa läckra färger :o)

retrostuff sa...

Det var meningen! Jag behöver lite färgterapi tror jag :).

Aleisa Ribalta sa...

jättefina!, finns det såna knappar? var t...... hittar du dem? hehe.
och förresten tyget med cotton, är så fin och kul, som den andra som hade kärlek på sig som jag har hemma. jag tror att du går med en magnet och atraherar alla fina och "raritis" underbara grejer åt dig.

Anonym sa...

kan bara säga att du är magisk med din symaskin!!

retrostuff sa...

Aleisa:
:)
Ruuthie:
Tack, fast det är nog mest de roliga tygerna som gör det. Utan dem hade jag nog inte ens sytt utan fortsatt måla. Tror jag alltså. Du har också en alldeles underbar sida! Härliga färger i allt du gör.

Randiga Tråden sa...

Knapparna så fina,klänningarna helt underbara med alla dessa fina färger.