söndag 19 september 2010

rätt randig



9 kommentarer:

Lilla Anka sa...

Helt underbar! Så fina tyger! Du är så duktig på att kombinera så olika tyger och det blir sååå snyggt!

Palven sa...

Läcker!!!!!

Randiga Tråden sa...

Så söt, alltid lika kul att se dina nya alster.

OttoPippi sa...

Jag har sagt det förut, och säger det igen: Du gör galet snygga grejer!!!!

retrostuff sa...

Lilla Anka, Palven, Randiga Tråden & Otto Pippi:
Vad kul att det finns fler än jag som gillar lite knasiga kombos :)! Tack!

SiriR sa...

Så fargerike og flotte jakker:)

Fangoria sa...

Så himla snygg, min enkla jacka bleknar i jämförelse (så därför jämför jag inte, hehe!) =)

Aleisa Ribalta sa...

Awww, det var ju riktigt kul och snygg på samma gång, du vet vad jag tycker: DU ÄR BÄST!

Flingan sa...

Jättefina jackor! Blir lite sugen att hugga in och sy en egen. Fina mönterkombinationer.
kram Ingela