onsdag 10 mars 2010

Takdropp och sol som värmer

Oj, oj, oj så roligt!

Jag har fått Solskensnomineringar från - Little Perky, Helena/Hillefant och MysigtDesign. Stort tack, det är så roligt att ni valt att nominera just mig!
MysigtDesign hade dessutom gjort en helhärlig kommentar efter alla hon nominerat. Kul.
Jag väljer att inte skicka vidare. Eftersom jag är så senfärdig har nog alla mina favoriter redan fått awarden. Det är inte av lathet och absolut inte för att det inte finns hur många som helst att ge den! Moi, SirisDesign, Den Lilla Gröna, Jumel... listan kan ju göras oändlig!

3 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

När det gäller om solen så är du bäst, bland annat.

JuMel sa...

Grattis till awarden! Kul att du tänker på bla mig:)

retrostuff sa...

Aleisa:
Du sprider verkligen värme och solsken omkring dig. Så bara är det.:)

JuMel:
Tack! Ett helt omöjligt företag att lista någon egentligen. Men alla er som jag har med i min lista, som jag kallar "inspiration”, är välbesökta av mig. Har jag idétorka är det bara att titta in hos någon annan... ja och så får jag nya idéer utifrån något jag sett. Detta är i sanning en källa till värme och härlig kreativitet.