onsdag 16 december 2009

världens kanske finaste tyg!




Jag är lite kär i det här tyget.

10 kommentarer:

Palven sa...

Snyggt! Bruna toner är så fint :o)

Aleisa Ribalta sa...

Så fin tyg! Det måste vara vackraste av alla. Och brunt, som sagt är jag en brunälskare. Mycket fina ihop, för det med bladerna är så vacker också. Krya på!

SiriR sa...

Åh, så masse fint du har laget igjen! Så inspirerende:)

Hvor får du forresten tak i alle de fantastiske stoffene du bruker?

retrostuff sa...

Godmorgon på er!
Palven & Aleisa:
Det bruna är nog smittsamt :). Tyger med äpplen och så bruna tyger kan jag bara inte motstå. Så är det.
SiriR:
Jag kan inte låta bli att leta efter tyger, det är den enkla sanningen #smile#
Men på loppisar (vad heter det på norsk?), auktioner ja, och så på auktionssiten Tradera. Sen byter jag gärna med andra... och så får jag av vänner och bekanta som vet att jag uppskattar dem.

Aleisa Ribalta sa...

Tror du att det finns vaccin mot den här brunsmittande epidemi, jag känner mig helt brunaktig, och det känns skön! Då tackar jag nej till vaccinationen.

SiriR sa...

Jeg går også på loppis og bruktbutikker, men finner ingenting så fint som det du har - sukk.
Var innom bruktbutikken i dag, damen som jobber der vet at jeg syr og litt hva jeg liker. Så i dag fikk jeg gå på lageret og se igjennom alt de hadde, og lykkelige meg fant masse. Da blir jeg så glad, så glad:)

ha en fin dag!

retrostuff sa...

Aleisa:
Vaccinet är tyvärr slut!

SiriR:
Det är fantastiskt när damerna som jobbar på Myrorna (secondhand) spar saker och sätter överpris för de vet att jag köper :). Nåja, Myrornas vinst går till hemlösa, människor i nöd etc, så jag betalar gärna.
Men, in på lagret har de inte släppt mig ännu!

Aleisa Ribalta sa...

Hihi, nu tänker jag såhär. Du är släps där inne på lager...... hehe, och det finns mycket! Kan du tänka dig?

Anonym sa...

Hej! Ville bara säga WOW! Vad duktig, kreativ och roliga barnkläder du gör!
Keep it up! :)

retrostuff sa...

Hej anonym! Jättetack! I will keep it up! :)