lördag 20 juli 2013

more to go...

Hemma i stan några dagar. Loppisrundor, fika, sommarens kanske sista jordgubbar, sol och så lite sytt förstås #smile#. Hittade ett så fint tyg med rosa och orange blommor... och där gick startskottet! Många varianter på rosa och orange blev det alltså. Lite glasstrut över dem tror jag bestämt. I morgon åker jag ut till Fjäderholmarna igen, sen bär det av till Wien på torsdag. Någon som varit där? I Wien alltså. Alla (det finns några till som jag inte orkat ta kort på) klänningar är packade och ska resa till Re-Do designstore med posten idag. 




4 kommentarer:

disa sa...

Åh, så mycket fint du syr!! =)

retrostuff sa...

Åh, Disa fick du mitt mail?

Lina sa...

Superfint! Jag skulle kunna köpa alla klänningaroch mycket annat med! Köpte en klänning förra sommaren till min ännu ofödda dotter och nu ska hon äntligen få inviga den! =)

Anonym sa...

We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.

Your website offered us with valuable info to work on.
You have done a formidable job and our entire community will be thankful to you.


Also visit my blog :: Warframe Platinum Hack