söndag 23 januari 2011

skjortor!






Äntligen hopsydda!


10 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

WOW, Häftigaste och coolaste du har gjort! Med stora bokstäver: FANTANSTISK!!!! Kram till dig, jag vet, jag vet, ;)))))

Palven sa...

Vilka härliga emil-skjortor :o)
Kommer nog att passa perfekt till någon liten pojke med glimten i ögat;o)

retrostuff sa...

Vi får väl se om någon gillar dem. Det var länge sedan jag testade med skjortor, så det är väl dags nu :). Helst skulle jag vilja göra dem tokigt blommiga... men ränder och rutor ihop får fungera för nu.

AnnaW sa...

Superfina!!!
Men jag längtar efter de tokigt blommiga!!!!
Bruno var underbar i sin bruna lilla björnväst!
/Anna

Maria sa...

Oj vilket jobb och vad fina dom är!

Helena sa...

Men så fina!!! Mästerliga:) Å vilket detaljarbete!!! In awe...as always:)

Singh sa...

Lovely! Detta är helt i min smak (har ju två söner)

Retroknappen sa...

Gud så snygga!

retrostuff sa...

Jättekul att så många gillar skjortorna... nu återstår att se om de säljer.
Glad dag till er alla!

Ewa sa...

Jag har precis hämtat posten! Du är så braaaaa!!!!