lördag 15 maj 2010

+ 1 grön



Allt man kan behöva, äpplen, grönt och klöver!

12 kommentarer:

Beata sa...

Vad söt och grön och härlig!

Ingrid sa...

Jisses, jag blir alldeles knäsvag av dina klänningar! Du syr möjligtvis inte klänningar i stl 36?!

od Andulky sa...

Wow, helt underbar!

Jonglören sa...

Helläcker. Du har verlkligen lyckats med att kombinera de olika gröna motivtygen. Superfin!

Le Petit sa...

Jättefina saker du sytt på sista tiden! Den lilla hettan var jättesöt och de kortärmade tunikorna i förra inlägget var jättefin modell. Är det eget mönster?

Moi! sa...

Vilka fina färger!

retrostuff sa...

God morgon!
Grönt ÄR skönt :)! Det är så kul att det är fler som verkar gilla just grönt. Till mig själv blir det ofta limegrönt.
Klänningar till vuxna är ett ständigt pågående projekt. För dagen är det studentklänning som gäller.
Tunikorna är eget mönster. Mössan har jag kollat på en gammal mössa som Disa hade när hon var liten... sen har jag provat den på en uppblåst ballong med omkrets 42 cm. Nöden är uppfinningarnas moder #ler#.
Ha en riktigt fin dag allesammans!

Anonym sa...

mmmm grönt är favorit här!

Min vrå... sa...

Så fin!

SiriR sa...

Åh, nydelige grønne klær du har laget:)

Aleisa Ribalta sa...

Simply the best!

Anonym sa...

Men en sån fin tunika!! Du är toppen!! Tack för en fin blogg.