tisdag 13 maj 2014

Det artar sig!

Tack för alla fina kommentarer i senaste inlägget!
Nu har butiken fått en dörr, vita väggar och efter lite dörrmålning i morgon är det dags att börja inreda. Jag har också varit på snabbvisit i Stockholm och Fjäderholmarna, eller som gotlänningarna säger ”jag har varit i Sverige” (jo, på fullt allvar!). Jag hade med mig en proppfull bautastor väska full med kläder. Nu syr jag mössor och klänningar till Kalmar och Re-Do designstore och sen måste jag verkligen sy till mig själv. Potatisen gror, gräs och ogräs växer alldeles för fort och syrenerna har stora knoppar. Det är inte direkt långsamt att vara lantis ;).





5 kommentarer:

Carina, lurvendesign sa...

Wow, vad fint du sytt.

Lilla Anka sa...

Ser ut att vara fantastiska små plagg som vanligt! Sedan är jag ju lite avis på dig.....Gotland!!! jag älskar Gotland och hade gärna flyttat dit! Det är bara så långt till jobbet för både mig och maken och långt från gamla föräldrar... ;)

Annwes sa...

Herlege bilete/foto, eye candy deluxe :-)

Thelma och jag sa...

Halloj, är bloggen stängd nu? Saknar dina uppdateringar, bilder på kläder etc. Hur går det för er på Gotland? Hur var sommaren? Fick du mycket sålt? Finns det några damklänningar kvar?

/pia

Siri sa...

Å, så mye fint det er på denne bloggen! Jeg kommer på besøk igjen! Hilsen Siri